خبرگزاری کار ایران

دستور کار هفته پیش‌روی کمیسیون عمران؛

بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما/ وزرای راه و نیرو به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۱۱۶

کمیسیون عمران و حمل و نقل کجلس دستور جلسه هفته پیش روی خود را به بررسی دلایل افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما و همچنین حضور دو وزیر راه و شهرسازی و نیرو قرار داده است.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون عمران مجلس در روزهای (یکشنبه و سه شنبه ۲۷ و ۲۹ مهر ماه) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، نشست روز یکشنبه این کمیسیون با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو با هدف پاسخگویی به سوالات نمایندگان مجلس از جمله حبیب الله دهمرده، جلیل مختار، غلامعلی کوهساری، محمدجواد عسکری، حسن محمدیاری، معین الدین سعیدی و شهریار حیدری تشکیل می شود.

همچنین نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس با دستور کار بررسی وضعیت پروژه راه آهن تهران-اصفهان با حضور رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن برگزار خواهد شد.

حضور خادمی معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای بررسی عملکرد این شرکت از دیگر دستور کارهای نشست کمیسیون عمران محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران همچنین با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی علت افزایش قیمت بلیط حمل ونقل هوایی و پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان از جمله بهزاد رحیمی، صدیف بدری، علیرضا ورناصری، فداحسین مالکی، محمدجواد عسکری، عبدالعلی رحیمی مظفری و اله وردی دهقانی تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز