خبرگزاری کار ایران

در هفته پیش‌رو؛

طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک در کمیسیون صنایع بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۸۳۰۹۱

کمیسون صنایع و معادن مجلس دستور جلسه هفته آینده خود را بررسی بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک قرار داده است.

به گزارش ایلنا،  براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (27 مهر ماه) خود، لایحه اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور و طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک را بررسی می‌کنند.

بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری- صنعتی و طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی دستور کار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سه شنبه(29 مهر ماه) خواهد بود.

همچنین اعضای کمیسیون صنایع و معادن روز سه شنبه هفته جاری میزبان علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خواهند بود تا گزارش وی درباره مسائل و اولویت‌های کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گیرد.

براساس دستور کارِ هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، اعضای کمیسیون در جلسه روز سه‌شنبه (29 مهر ماه) خود میزبان وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی خواهند بود تا اولویت‌ها و راهکارهای عملیاتی وزارتخانه تبیین شود.

براساس این گزارش کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز دوشنبه(28 مهر ماه) به بررسی طرح حمایت از توسعه و رقابت‌پذیری پلتفرم‌های ارائه دهنده خدمات پایه و کاربردی شبکه ملی اطلاعات می‌پردازد. همچنین بررسی طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار دستورکار کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار خواهد بود.

کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کمیسیون صنایع و معادن پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی پتروشیمی و طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مرکز پژوهش‌های مجلس بررسی می‌کند.

براساس این گزارش بررسی لایحه حمایت از مالکیت صنعتی دستور کار کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی در یکشنبه هفته جاری خواهد بود و کمیته معدن و صنایع معدنی نیز پیش‌نویس طرح اصلاح قانون معادن را با حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان منابع طبیعی و مرکز پژوهش‌های مجازی مورد بررسی قرار می دهد./

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز