خبرگزاری کار ایران

محمدرضا عارف درگذشت غلامعباس توسلی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۹۸۲

رئیس بنیاد ایرانیان در پیامی ضایعه درگذشت غلامعباس توسلی جامعه شناس ایرانی را تسلیت گفت

به گزارش ایلنا،‌ در پی درگذشت "غلامعباس توسلی" جامعه شناس ایرانی، محمدرضا عارف نماینده پیشین مجلس در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

با اندوه و تأثر فراوان با خبر شدم جناب آقای دکتر غلامعباس توسلی عضو پیوسته فرهنگستان علوم و استاد پیشکسوت و برجسته دانشگاه پس از یک عمر تلاش خستگی ناپذیر در راه توسعه علم جامعه شناسی رخ در نقاب خاک کشید.

دکتر توسلی در فعالیت  سیاسی همواره روش و منش مسالمت جو، اخلاقی و  اصلاح گرایانه را در پیش گرفته بود. 

 ایشان  که از چهره های ماندگار کشورمان محسوب می شوند،   آثار فاخر و گرانبهایی در زمینه دانش جامعه شناسی  از خود به یادگار گذاشتند که تا سال ها مورد استفاده دانشجویان و محققان خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت درگذشت این استاد برجسته دانشگاه  به خانواده محترم ایشان، اعضای محترم فرهنگستان علوم و جامعه دانشگاهی کشورمان،از خداوند منان می‌خواهم که پاداش خیرخواهی‌ها و تلاش‌های او را با رحمت گسترده خود بهشت جاودان قرار دهد. 

از پروردگار متعال برای آن فقید سعید آمرزش و رحمت و برای بازماندگان محترم صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم.

محمدرضا عارف

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز