خبرگزاری کار ایران

هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در ایران معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۷۲۸

دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در ایران، مندیپ اوبرایان را که پیش از این نماینده یونیسف در جمهوری اسلامی بود به عنوان هماهنگ‌کننده مقیم موقت جدید خود معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، «مندیپ اوبرایان» با بیش از ۲۰ سال سابقه در سازمان ملل متحد، فعالیت‌های خود را به عنوان کارمند محلی این سازمان در هند آغاز کرد و سپس چندین مأموریت بین‌المللی  از سوی سازمان ملل در آسیا، شرق و جنوب آفریقا به عهده گرفت.

وی قبل از آنکه ۱۵ ماه پیش به ایران بیاید، به دلیل علاقه به فعالیت‌های توسعه‌ای و بشردوستانه برای کودکان و زنان، به عنوان معاون روابط چندجانبه و بسیج منابع مالی در دفتر مرکزی یونیسف مشغول به کار بود.

مندیپ اوبرایان دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در حوزه روابط بین‌الملل از آمریکا، جامعه‌شناسی از هند و همچنین گواهینامه عالی روش‌های تحقیق درحوزه سلامت و بهداشت از انگلستان است.

در حال حاضر، هماهنگ‌کننده مقیم جدید ایران در مرحله استخدام قرار دارد ولی رؤسای کارگزاری‌های سازمان ملل متحد پذیرفتند تا به صورت چرخشی، در این مقام بسیار مهم خدمت کنند.

پیش از این، نگار گرامی از برنامه جهانی غذا به مدت یک ماه در این مقام خدمت کرد و اکنون این سمت به اوبرایان واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز