خبرگزاری کار ایران

سرتیپ هادیان:

سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی داشته است

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۸۵

معاون هماهنگ کننده نهاجا، گفت: سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی و زنده نگه داشتن ارزش ها و باورهای اسلامی را داشته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن گرامیداشت ۲۴ مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی اظهار کرد: فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمانی ایدئولوژی سیاسی در اوایل انقلاب موجب خنثی شدن تهدیدات فرهنگی و عقیدتی در شرایط خاص سیاسی کشور در آن زمان شد و امروز بعد از گذشت چهل سال از تشکیل این سازمان، برکات و فلسفه وجودی این نهاد مقدس بیش از پیش مشخص شده است.

وی افزود: وجه تمایز ارتش ایران اسلامی با دیگر کشورها، حوزه عقیدتی سیاسی و اهمیت امور اعتقادی و دینی است و سازمان عقیدتی سیاسی نقش اصلی در نهادینه کردن فرهنگ دینی و عاشورایی و زنده نگه داشتن ارزش ها و باورهای اسلامی را داشته است. 

هادیان ادامه داد: تلاش شبانه روزی در حوزه مباحث جنگ نرم، نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت، برنامه های قرآنی و بصیرت افزایی  و مهم تر از همه اجرایی کردن طرح های فرهنگی مصباح در حوزه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده های آن ها تنها گوشه ای از فعالیت های صورت گرفته توسط این نهاد مقدس است.

معاون هماهنگ کننده نهاجا خاطرنشان کرد: کارکنان و روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی، فرماندهان حوزه جنگ نرم به شمار می روند و علیرغم هزینه های گزاف دشمنان در حوزه های فرهنگی، تمامی توطئه های آن ها تا به امروز خنثی شده و هدف نهایی ما، تبدیل شدن به ارتش معنویت محور به معنای واقعی کلمه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز