خبرگزاری کار ایران

سند رسانه‌ای مکتب سردار سلیمانی در کرمان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۸۲

سند راهبردی کمیته رسانه‌ای ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (پنجشنبه) در کرمان رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، ۱۲ برنامه در کمیته رسانه ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده شده است.

فعالیت کمیته رسانه ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی محدود به برنامه‌های سالگرد شهادت سردار دلها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان در آئین رونمایی از سند رسانه‌ای مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کمیته رسانه یکی از کمیته‌های فعال ستاد مکتب حاج قاسم است.

حجت الاسلام "حسن علیدادی‌سلیمانی" افزود: ساختار مکتب حاج قاسم در تهران بنا شده اما از آنجا که شهید سلیمانی کرمانی است و خود ایشان نیز بر این مهم تاکید داشتند که کرمان مرکز توجه قرار گیرد لذا باید ظهور و بروز این فعالیت و حرکت در این استان باشد.

وی اظهار داشت: مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باید در فضای حقیقتی و مجازی ترویج پیدا کند و در این راستا باید از تمام ظرفیت‌های این استان بهره برداری و استفاده شود.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: جریان فرهنگی عظیمی به نام مکتب حاج قاسم بنا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی به راه افتاد و در کنار آن مکتب ابومهدی المهندس را نیز داریم که به این موضوع نیز باید توجه شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کمیته رسانه‌ای ستاد برنامه‌های مکتب حاج قاسم می‌تواند با تولید محتوا جامعه را برانگیزد.

سردار "حسین معروفی" نیز گفت: تاکنون ۱۲۱ برنامه با نظر کارگروه‌ها در ستاد هماهنگی برنامه‌ها و ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: پنج ستاد برای سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شده که شامل ستاد تهران، ستاد کرمان، ستاد سازمان بسیج که برای ۳۰ استان دیگر برنامه دارد، ستاد نیروهای قدس سپاه و ستاد سید حسن نصرالله است تا سالگرد شهادت سیدالهشدای مقاومت را به صورت منطقه‌ای و بین المللی برگزار کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به برنامه های سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز اشاره و تصریح کرد: در این برهه باید به مدت یک دهه کار فرهنگی عظیم در کشور انجام دهیم.

وی گفت: حوزه ملی و بین‌المللی برنامه های مکتب حاج قاسم در استان کرمان تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز