خبرگزاری کار ایران

حضور وزیر کشور در کمیسیون امور داخلی برای پاسخگویی به سوال ۱۰ نماینده

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۶۱۳

دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور برای هفته آینده اعلام شد، بر اساس این گزارش وزیر کشور جهت پاسخ به سوال نمایندگان در نشست کمیسیون حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس در هفته آتی طی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷، ۲۹ و ۳۰ مهرماه جلسه دارند.

بر اساس دستور کار اعلام شده این کمیسیون روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور را با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط بررسی خواهند کرد.

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه بیست و نهم مهرماه به بررسی گزارش کمیته های فرعی شش گانه کمیسیون و انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها داوطلب عضویت در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم می‌پردازند.

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یازدهم روز سه‌شنبه همچنین از وزیر کشور جهت پاسخگویی به سوال ۱۰ نماینده دعوت کرده است. احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه، فرهاد طهماسبی نماینده نی‌ریز، استهبان و بختگان، حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان -هاجر چنارانی- نماینده محترم نیشابور و فیروزه، رضا آریان‌پور نماینده مینودشت، کالیکش، کلاله و مراوه تپه، علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار، نصراله پژمانفر نماینده مشهد و کلات، جلیل مختار نماینده آبادان و معین الدین سعیدی نماینده چابهار، کنارک، قصرقند، شهر و بخش مرکزی نیک شهر نمایندگانی هستند که از وزیر کشور سوال خواهند پرسید.

چهارشنبه ۳۰ مهر ماه نیز هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نشستی را پیش از برگزاری جلسه صحن علنی مجلس خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز