خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

عقیدتی سیاسی ارتش در خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۵۸۸

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز ماموریت سازمان عقیدتی سیاسی برای مقابله با تهدیدات فرهنگی از پشتیبانی به خط مقدم تغییر کرده است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ عزیز نصیرزاده به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با کارکنان عقیدتی سیاسی این یگان دیدار و گفت و گو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با گرامیداشت سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی گفت: جایگاه سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نحوی است که هر چه جلوتر می‌رویم این اهمیت ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه ماموریت فعلی عقیدتی سیاسی با اوایل انقلاب که ارتش در حال تغییر هویت بود تفاوت کرده، اظهار کرد: امروز ساختار ارتش کاملا از نسل انقلاب است و ماموریت نهاد عقیدتی سیاسی از پشتیبانی به خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی تغییر کرده و با توجه به تاکتیک‌های جدید، اقدامات فرهنگی پیشرفته و متقابل را می‌طلبد و این کار بسیار سخت و طاقت فرسا است.

نصیرزاده نتیجه کارعقیدتی سیاسی را اثرگذاری فرهنگی بر خانواده‌ها، فرزندان و کارکنان دانست و تصریح کرد: با تدابیر و دانشی که در سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد راه‌های مقابله با تهدیدات شناسایی و عملیاتی می‌شود.

همچنین حجت الاسلام سیداحمدقاضی در این دیدار گفت: سامانه عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید دوران وضعیت خوبی در دو مقوله اشراف و هنر دارد و در دو دوره جشنواره تئاتر آجا رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است. البته با توجه به تهدیدات فرهنگی موجود باید بیشتر کار کنیم.

 وی تاکید کرد: جز با فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی نمی‌توان در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز