خبرگزاری کار ایران

رحیمی خبر داد؛

تعیین تکلیف سریع نیروهای انتقالی از ستاد به دادگستری استان تهران/ تسریع در صدور احکام ارتقاء رتبه و طبقه همکاران اداری

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۴۳۰

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در بخش‌های مختلف اداره کل کارگزینی اداری حضور یافت و با مدیرکل و کارکنان کارگزینی اداری دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار امین‌حسین رحیمی ضمن قدرانی از تلاش همکاران محترم کارگزینی اداری و اطلاع از امور جاری اداره کل کارگزینی اداری و بررسی روند ارائه خدمات با کارکنان این امور گفت‌وگو و بر تسریع تسهیل امور و شناسایی و رفع مشکلات تأکید کرد.

از محورهای مهم این دیدار تاکید بر تعیین تکلیف سریع نیروهایی بود که بر اثر تغییرات تشکیلات ستادی قوه قضاییه فاقد پست شده‌اند و قرار است در دادگستری استان تهران خدمت کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه تصریح کرد: در این جابجایی و تغییر پست‌ها به هیچ وجه نباید حقوق کارمندان کم شود و برای افرادی که پست همطراز در دادگستری وجود نداشته باشد، پست با نام (همان پست فعلی کارمندان) ایجاد می‌شود لذا همکاران عزیزی که به استان تهران می‌روند در این خصوص نباید نگران باشند.

رحیمی عنوان کرد: این موضوع ظرف روزهای آینده باید انجام شود.

این مقام عالی قضایی درخصوص تسریع در صدور احکام ارتقاء کارکنان اداری ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در کارگزینی اداری بیان کرد: باید طوری برنامه ریزی و اقدام گردد که کلیه کارکنان اداری قوه قضاییه در صف و ستاد قبل از اینکه تقاضایی داشته باشند و نیاز به مراجعه حضوری باشد ابلاغ ارتقاء رتبه و طبقه آنها صادر شود و از طریق سامانه راهکار سازمانی در اختیار آنها قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز