خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۸۲۲۷۹

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تبریک سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در پیامی نوشت: عقیدتی‌ سیاسی‌ها نوک پیکان مقابله با تهدیدات نرم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری روز چهارشنبه در پیامی به حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را تبریک گفت و خطاب به وی اظهارداشت: تشکیل نهاد مقدس عقیدتی سیاسی که از ابتکارات هوشمندانه امام خمینی(ره) بوده، منشأ تحولات عظیم در ارتش انقلابی ایران اسلامی شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: تلاش مقدس همرزمانم در سازمان عقیدتی سیاسی و اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش، در ارتقاء فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، به بار نشسته و امروز بحمدالله بینش و بصیرت انقلابی در دل‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده و ثمرات این آگاهی و اطمینان قلبی، در روحیه خودباوری، سلحشوری، ظلم‌ستیزی و ولایتمداری تمام کارکنان ارتش، نمایان است.

حیدری ادامه داد: مجاهدت‌های روحانیون معظم برای هرچه مکتبی‌تر کردن ارتش، علاوه بر تحکیم پایه‌های اعتقادی، موجب تقویت توان رزمی و آمادگی دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از طریق هویت بخشی مکتبی، تربیت قرآنی و اطاعت محض از مقام عظمای ولایت نیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار، نقش بی‌بدیلی در عرصه فرهنگی کشور و پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی در داخل و خارج از مرزها ایفا کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش،  ابتکار ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در تدوین طرح‌های ۱۶گانه «مصباح»  که همچون چراغ راهی نورانی، مسیر رشد معنوی کارکنان ارتش  را در جهت وحدت رویه و ریل‌گذاری برنامه‌های ایمانی و اعتقادی هموار ساخته، اطمینان خاطر فرماندهان ارتش را در ارتقاء سطح آمادگی رزمی فراهم آورده است.

حیدری تصریح کرد: اینجانب با قدردانی از زحمات بی‌وقفه کارکنان نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در حوزه‌های مختلف فرهنگی تبلیغی، آموزش‌های اسلامی، رسانه و روابط عمومی که حقیقتأ نوک پیکان مقابله با تهدیدات نرم دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، فرا رسیدن ۲۴ مهرماه و سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، را به برادر ارجمند و ولایتمدارم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و همرزمانم در اداره عقیدتی سیاسی نزاجا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون پاسداران حریم ولایت را خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز