خبرگزاری کار ایران

بازدید مسئولان قضایی شهرستان ری از سازمان بهشت زهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۶۷۰

رییس دادگستری و دادستان شهرستان ری از بخش‌های مختلف سازمان بهشت زهرا (س) از جمله سالن‌های تطهیر، انتظار، اقامه نماز میت و اورژانس عروجیان بازدید و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به شهروندان قرار گرفتند.

‎‎به گزارش ایلنا، رسول جلالی، رییس دادگستری شهرستان ری در حاشیه این بازدید گفت: فعالیت در بهشت زهرا (س) کاری سخت و طاقت فرسا است و زحمات پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا به نوعی جهاد عظیم است.

وی افزود: با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده و ارباب رجوع در طول روز، پروتکل‌های بهداشتی به خوبی رعایت و خدمات مناسب در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به شهروندان ارائه می‌شود.جلالی تصریح کرد: اقدامات بهشت زهرا (س) از اولین روز‌های این بحران آغاز شده و همچنان با تلاش و زحمات عزیزانی که با جان و دل، به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی انجام می‌دهند.

‎در ادامه دادستان شهرستان ری افزود: رعایت دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی در بهشت زهرا (س) در بالاترین سطح قرار دارد و تعداد دفعات غربالگری و اهمیت دادن به شرایط کاری پرسنل از دیگر افتخارات این سازمان است و مدیریت بهشت زهرا (س) در بحران کرونا و تکریم خانواده‌های داغدار، نقطه قوت نظام اسلامی است و باید الگوی سایر دستگاه‌ها باشد.

‎غلامرضا نوفرستی گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکی از مراکزی است که در بحران کرونا زحمات و فعالیت آن افزایش داشته و ما وظیفه خود دانستیم برای تشکر و قدردانی از این عزیزان به ویژه مدیرعامل این سازمان در بهشت زهرا (س) حاضر شویم و رو در رو با همکاران و تلاشگران خاموش در عرصه خدمات رسانی به مردم در این بحران دیدار کنیم و به آنان خداقوت بگوییم.

‎وی افزود: اینکه در حکومت اسلامی و شیعه سازمان بهشت زهرا (س) در این بحران بی سابقه به یاری و کمک سایر ادیان الهی می‌شتابد و درگذشتگان بر اثر بیماری کرونا را با درخواست خودشان رتق و فتق می‌کند از افتخارات و سربلندی نظام اسلامی و ما شیعیان است و دنیا باید این را بداند.

‎دادستان شهرستان ری در خصوص نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان ری و تمهیدات دادستانی برای این امر گفت: رصد حقوق عامه از وظایف دادستانی است و ما به طور مستمر با نامه نگاری به ادارات بهداشت شهرستان، تمامی دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی کرونا را رصد می‌کنیم و بر اجرای آن نظارت دقیق داریم که سازمان بهشت زهرا س (از جمله دستگاه‌هایی است که به بهترین شکل ممکن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز