خبرگزاری کار ایران

تبریک سرلشکر صفوی برای یک ابقاء

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۴۵۵

سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی طی پیامی ابقاء و انتصاب جعفری را تبر یک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری

مدیر عامل محترم موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سلام علیکم ؛

  ابقاء و انتصاب  شایسته جنابعالی در سمت " معاون رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس "    که نشان  از تعهد ، کارآیی  و افتخار آفرینی آن برادر عزیز  در عرصه های  متعدد   مدیریتی بویژه مدیریت مجموعه ارزشمند موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  می باشد   را  صمیمانه تبریک عرض می نمایم .

یقینا تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و جلوه های مختلف ایثار و شهادت و حقایق ناب آن دوران  نیازمند باز آفرینی و بازنمایی جلوه های آن  ، خصوصا ارائه به نسل جوان و آیندگان ایران اسلامی دارد ، از سوی دیگر معرفی جبهه مقاومت و مظلومیت رزمندگان آن در برهه حساس کنونی انقلاب و منطقه نیازمند اهتمام ویژه ای است که یکی از ابزارهای دستیابی به این دو مهم  موزه های انقلاب اسلامی می باشد .

امید واثق دارم  با بهره گیری از توان موجود و تداوم حرکت انقلابی می توانید با بهره گیری از هنر و ادبیات مقاومت و از سوی دیگر راویان راستین دفاع مقدس و ارائه آن در قالب آثار  موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  ،گام های مهمی در انتقال حقایق و معارف دفاع مقدس بر دارید.

با ابراز خرسندی از این انتصاب و ابقاء،موفقیت روز افزون آن برادر عزیز در تحقق مأموریتهای محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عجل اللّه تعالی فرجه الشریف» و تبعیت از منویات مقام معظـم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی  امام  خامنه ای « مدظله العالی » را  از  درگاه ایزد  متعال مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس

سرلشکر سیّد یحیی صفوی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز