خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه همکاری بین وزارتخانه‌های دفاع و راه با حضور وزرای مربوطه امضا شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۸۷۵

تفاهم نامه همکاری‌های مشترک در مشارکت راهبردی در تامین نیازمندی‌های شرکت راه‌آهن، تامین قطعات و مجموعه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت راه‌آهن، بومی سازی مواد و قطعات مورد نیاز شرکت راه‌آهن با هدف ایجاد استقلال صنعتی و بی اثر سازی تحریم‌های ظالمانه میان وزارتخانه‌های دفاع و راه منعقد شد.

به گزارش ایلنا، هر یکشنبه طی مراسمی با حضور سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی که در ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف توسعه حمل و نقل ریلی میان دو وزارتخانه دفاع و راه و شهرسازی به امضا رسید. مشارکت راهبردی در تامین نیازمندی‌های شرکت راه‌آهن، تامین قطعات و مجموعه‌های صنعتی مورد نیاز شرکت راه‌آهن، بومی سازی مواد و قطعات مورد نیاز شرکت راه‌آهن با هدف ایجاد استقلال صنعتی و بی اثر سازی تحریم‌های ظالمانه، از جمله مفاد و اهداف این تفاهم نامه است.

همچنین در این مراسم نمایشگاه دائمی جهاد خودکفایی صنعت ریلی افتتاح شد. در این نمایشگاه نمونه قطعات ساخته شده داخلی به نمایش گذاشته می‌شود و بخشی به قطعات وارداتی اختصاص داده شده و همچنین محلی در این نمایشگاه برای گفتگوی مصرف‌کننده و تولیدکننده تحت حمایت راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز