خبرگزاری کار ایران

نوش آبادی:

ایران نباید منتظر اتفاقات پس از انتخابات آمریکا باشد

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۸۵۱

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سقوط فرهنگ و اخلاق را در تبلیغات انتخاباتی آمریکا می‌بینیم، گفت: ایران نباید منتظر باشد که در انتخابات آمریکا چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا،‌ "حسین نوش آبادی" نماینده مجلس یازدهم درباره انتخابات پیش روی آمریکا و شرایط کرونایی ترامپ، اظهار داشت: بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان از لحاظ ماهوی فرقی را شاهد نیستیم و نظام سلطه، نظام استیلا بر دیگران است و آن‌ها امتحان خود را پس دادند. دولت‌های مختلف آمریکا در این سال‌ها نشان دادند که اهدافشان یکی است و فقط دارای روش‌های متفاوتی در شیوه اجرا با ایران هستند و ما نیز نباید منتظر باشیم که چه اتفاقی در آمریکا در جریان انتخابات رخ می‌دهد. سیاست آمریکا در پشت پرده توسط کسانی دیگر تعیین می‌شود و روش‌های آن‌ها فقط متفاوت است.

وی با اشاره به مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قبل از ابتلا به کوید ۱۹، گفت: مردم آمریکا و دنیا با رفتار‌های سبک و یک گفتمان بی مایه روبرو شدند و کسی که خود (ترامپ) را به عنوان یک پیمانکار ساختمان معرفی می‌کند، برای این کشور افت دارد که چنین فردی رئیس جمهور می‌شود و آمریکایی‌ها فهمیدند که سرشان کلاه می‌رود.

وی اضافه کرد: موضوع کرونای ترامپ در شرایط فعلی اینکه چقدر صحت دارد یا خیر، مورد بحث است و در هر حال آمریکا یک انتخابات سختی را در پیش دارد و مردم نیز مردد هستند چرا که دو نامزد اصلی این کشور همدیگر را به تقلب و رفتار‌های ریاکارانه متهم می‌کنند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی بین المللی و منافع ملی گفت: سیاست‌های ایران در مقابل آمریکا مشخص است و سیاست‌های استعمارگرایانه وتجاوزگرانه آن‌ها هم مشخص است و قدرت پوشالی آن‌ها زیر سوال می‌رود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان یادآور شد: ادبیاتی که آمریکایی‌ها امروز به کار می‌برند تهی شدن آن‌ها از آرمان‌های انسانی و اخلاقی را نشان می‌دهد و شاید در بخش نظامی و اقتصادی حرفی برای بیان داشته باشند، اما از لحاظ تمدن، فرهنگ و اخلاق از خیلی کشور‌ها عقب‌تر هستند و یک ادبیات سبک و سخیفی از سقوط فرهنگ و اخلاق را در تبلیغات انتخاباتی آن‌ها می‌بینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز