خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در لندن:

آمریکا ثابت کرد ادعای مکرر تسهیل انتقال اقلام پزشکی مقابله با کرونا به ایران دروغی بیش نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۹۷۸۶

سفیر ایران در لندن در حساب اینستاگرامی خود با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه ۱۸ نهاد بانکی و مالی ایران، نوشت: دولت آمریکا با این اقدام به روشنی ثابت کرد که ادعای مکرر تسهیل انتقال اقلام پزشکی به ایران برای مقابله با کرونا دروغی بیش نیست.

به گزارش ایلنا، "حمید بعیدی‌نژاد" سفیر ایران در بریتانیا روز پنج‌شنبه در حساب کاربری اینستاگرام خود با انتشار عکسی از مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا و استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده با اشاره به تحریم های اعمالی جدید علیه ایران نوشت: دولت آمریکا ۱۸ نهاد بانکی و مالی ایران را به لیست تحریم‌ها اضافه نمود تا به افراطی‌ترین لابی‌های خشونت و نفرت اثبات کند که تا آخرین لحظات حکومت، سیاست تشدید جنگ اقتصادی خود با ایران را با قدرت تمام تعقیب کرده است. 

وی ادامه داد: دولت آمریکا با این اقدام به روشنی ثابت کرد که ادعای مکرر تسهیل انتقال اقلام پزشکی به ایران برای مقابله با کرونا دروغی بیش نیست.

بعیدی‌نژاد همچنین نوشت: امروز با شرایطی روبه رو هستیم که دولت آمریکا حتی مردم خود و منافع آنها را نیز قربانی سیاست‌های اشتباه خود کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز