خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی:

ارزشمندی و هویت سپاه به شهدا و پاسداران است، نه موشک و ساختمان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۸۲

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش، ‌ گفت: موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران، ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در آستانه پنجمین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی، با حضور در منزل این شهید با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سردار «علی فضلی» جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه، سردار «ابوالقاسم شریفی» مسئول ایثارگران کل سپاه و سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، فرمانده کل سپاه را همراهی کردند.

سلامی در این دیدار طی سخنانی شهید همدانی را شهیدی با شخصیت و خصوصیات بزرگ و فوق العاده برشمرد و گفت: سردار شهید همدانی فرمانده ای با گذشت، مهربان، اهل فکر، تدبیر و اخلاق مدار بود و هر شخصی که با او کار می‌کرد مجذوب اخلاق و رفتار و حالات او می‌شد.

وی بیان کرد: شهید همدانی به خاطر وسعت شخصیتی که داشت تمامی مسئولیت‌هایی که به او محول می‌شد را می‌پذیرفت و آثار و برکات زیادی در مسئولیت‌هایش از خود بر جای گذاشت که نقطه اوج فعالیت‌هایش در سوریه بروز کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شخصیت‌ها هویت یک سازمان هستند، اظهار داشت: سپاه با شهدا و پاسدارها شناخته می‌شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش. موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

سلامی،  شهید همدانی و سایر شهدا را یک نور واحد خواند که ظهورهای متفاوتی از یک حقیقت واحد هستند و فرقی بین آنها وجود ندارد.

در پایان این دیدار پس از قرائت مداحی توسط یکی از ذاکران اهل بیت، فرمانده کل سپاه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خانواده شهید همدانی تجلیل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز