خبرگزاری کار ایران

جنیدی در گفت‌وگو با ایلنا:

قسمت تفصیلی مبانی رأی پرونده ویلتموس هنوز از طرف FIFA ابلاغ نشده/ وکلا منتظرند تا براساس آن، لوایح نهایی خود را آماده کنند

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۷۴۳

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: قسمت تفصیلی مبانی رأی پرونده ویلتموس مدتی پس از صدور رأی ابلاغ می‌شود که بنا بر اعلام فدراسیون و وزارت مربوطه این قسمت هنوز از طرف FIFA ابلاغ نشده و وکلا منتظر هستند تا براساس آن لوایح نهایی خود را آماده کنند.

لعیا جنیدی، معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت بررسی قرارداد ویلموتس، اظهار کرد: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی و مستقل است، معاونت حقوقی رئیس‌جمهور بعد از درخواست این فدراسیون و نیز وزارت ورزش و جوانان، مشاوره‌های حقوقی خود را ارائه داده و جلساتی با حضور فدراسیون و دستگاه‌های مرتبط برگزار کرده  است.

جنیدی یادآور شد: در این جلسات توافق شد که فدراسیون با همکاری مرکز امور حقوقی بین‌المللی، تیم وکلا را مشخص کنند و همچنین مقرر شد که پیش‌نویس‌ لایحه اعتراضیه را هم آماده کنند اما نهایی کردن آن موکول به دریافت مبانی رأی است. 

وی افزود: بر اساس رویه FIFA،  قسمت تفصیلی مبانی رأی مدتی پس از صدور رأی ابلاغ می‌شود که بنا بر اعلام فدراسیون و وزارت مربوطه، این قسمت هنوز از طرف FIFA ابلاغ نشده و وکلا منتظر هستند تا براساس آن لوایح نهایی خود را آماده کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور بیان کرد: جلسات حقوقی متعددی در این خصوص برگزار شده اما مطابق رویه‌ای که در مرجع حل اختلاف FIFA در مورد ارسال موخّر مبانی رأی وجود دارد، نهایی کردن متون لوایح اعتراضیه منوط به ابلاغ مبانی و جهات رأی است و متعاقباً انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز