خبرگزاری کار ایران

روحانی در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی و روستای و عشایری ؛

در تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی باید روی پای خودمان بایستیم/تلاش دولت تا ساعت آخر مثل روز اول ادامه خواهد یافت

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۳۳۱

رئیس جمهور گفت: در تولید مواد غذایی محصولات کشاورزی باید روی پای خودمان بایستیم و بار اصلی این مسئله بر دوش روستاییان عزیز ما است

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در آیین بهره برداری از طرح‌های ملی و روستای و عشایری گفت: این روزها را بادعای اربعین و یاد شهیدان دشت نینوا و همه عزیزانی که فرهنگ عاشورا را  زنده می‌کنند یاد می‌کنیم و بر آنها درود می‌فرستیم.

رئیس جمهور  با بیان این که  امروز افتتاح ما رنگ و بوی خاصی داشت، عنوان کرد: بیست و  هفتمین افتتاح ما در  سال ۹۹ صورت گرفت  که انشاالله خداوند توفیق دهد بتوانیم این طرح‌ها را در هفته‌های آینده ادامه دهیم.

وی با اشاره به این که فردا روز روستا است و ما امروز افتتاحیه‌هایمان را در زمینه روستاهای کشور و بخش عشایر عزیز انجام دادیم، بیان کرد:  بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح  امروز افتتاح شد؛در این طرح‌ها بخش‌های  مختلف دولت، نهادهای انقلاب، بسیج سازندگی، کمیته امداد،ستاد اجرایی فرمان امام و همه ارگان‌ها فعال بودند.

رئیس قوه مجریه تاکید کرد: درست است که امروز افتتاحیه‌ها در ۱۳ استان  صورت گرفت اما این افتتاحیه‌ها مربوط به سراسر کشور است و مسئولین  از ۱۳ استان با ما در تماس بودند و طرح‌ها افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد:همه ما می‌دانیم روستاییان و عشایر  چقدر مهم هستند، روستاییان عزیز ما تولیدگران بزرگ در کشورند و در مسئله امنیت غذایی و جنگ اقتصادی امروز نقش بسزایی دارند.

روحانی با تاکید بر این که در تولید مواد غذایی و محصولات کشاورزی باید روی پای خودمان بایستیم و  بار اصلی این مسئله  بر دوش روستاییان عزیز ما است، گفت: روستائیان  تولیدگران در بخش کشاورزی،زراعی و  دامی هستند.

وی  با اشاره به این که روستاها به غیر از محصولات کشاورزی در صنایع دستی نقش بسیار زیادی دارند،ادامه داد:در سال‌های اخیر در زمینه گردشگری هم نقش ارزشمندی پیدا کردند. روستاها باید هم مراکز گردشگری و هم پاسدار فرهنگ ایران زمین و فرهنگ دینی و اسلامی باشند و هم  مرزبانان سراسر کشور هستند. 

رئیس قوه مجریه با اشاره به این که روستاییان عزیزمان مرزبانان بسیار خوب در سراسر کشور هستند، یاد آور شد:همه دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامی به روستاییان خدمت کردند. کار دولت یازدهم و دوازدهم قابل مقایسه با دولت‌های گذشته است و برای این خدمت از همه کارگزاران، مردم، کارگران، کشاورزان و کارمندان سراسر کشور تشکر می‌کنم که کار عظیمی در این مدت صورت گرفته است..

وی تاکید کرد:تلاش و خدمت ما تا روز و ساعت آخر این دولت مثل روز اول ادامه خواهد یافت و در روحیه ما هیچ تزلزلی ایجاد نخواهد شد، نه تحریم دشمنان و جنگ اقتصادی آنها در این دو سال و نیم اخیر و نه بدگویی کانال‌های ضد انقلاب و فارسی زبان خارج از کشور و نه سخنان ناروای بعضی از افراد که ناآگاهانه سخن می گویند در روحیه ما و کار ما تاثیر ندارد.

ادامه دارد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز