خبرگزاری کار ایران

از سوی مرادی حقگو؛

دستورالعمل نحوه تأیید و ثبت مرخصی‌های استعلاجی کارکنان اداری و قضایی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۸۰۸۸

سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان تهران با صدور بخشنامه ای طریقه تأیید و ثبت مرخصی های استعلاجی کارکنان اداری و قضایی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمد رضا مرادی حقگو، سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: کلیه کارکنان پیمانی، قراردادکارمعین ، قرارداد مشاغل کارگری و شرکتی لازم است؛ گواهی استراحت پزشکی بیش از سه روز خود را با اخذ معرفی نامه از ناحیه سرپرست واحد قضائی و یا ستادی محل خدمتی و همراه داشتن اصل گواهی استعلاجی، دفترچه بیمه یا (شماره بیمه تأمین اجتماعی) جهت سیر مراحل تأیید به مدیریت امور اداری و نیروی انسانی (واحد مرخصی ها) تسلیم کنند.

وی متذکر شد: درخصوص گواهی استراحت پزشکی بیش از سه روز کارکنان رسمی، رسمی آزمایشی و قضایی بر اساس سنوات گذشته ،  گواهی مربوطه طی مکاتبه به پزشکی قانونی ارسال و پس از تأیید مرکز مزبور در برنامه راهکار سازمانی دقیقاً به همان میزان مرخصی استعلاجی درخواست و تأییدیه پزشکی قانونی پیوست و ارسال شود.

محمد رضا مرادی در خاتمه تاکید کرد: لازم به ذکراست باعنایت به اینکه در سنوات گذشته ، عدم رعایت مفاد بخشنامه های مذکور مشکلات عدیده ای را برای همکاران محترم قضائی و اداری به دنبال داشته ، از این رو  شایسته است در اجرای مفاد این بخشنامه دقت لازم و نظارت کافی صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز