خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون رئیس‌جمهور بر پرهیز از تجمعات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در ادارات

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۷۳۴

معاون رییس‌جمهوری گفت: براساس ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی به سازمان‌ها و دستگاه هایی اجرایی پرهیز ازتجمعات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته و کم کردن تردد درسطح جامعه برای افراد و پیش رفتن به اجرای امور به روش الکترونیکی ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، جمشید انصاری، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در آیین رونمایی از خدمات و محصولات جدید بانک صنعت و معدن ( سدف، هدف، پات و ساحب)  افزود: مجموع اقداماتی که در جهت الکترونیکی شدن خدمات بانکی در مدت ۲۰ سال گذشته انجام شد، دستاورد آن به سلامت نظام بانکی کمک کرده است.

وی اضافه کرد: براساس ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی به سازمان‌ها و دستگاه هایی اجرایی پرهیز ازتجمعات و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته و کم کردن تردد درسطح جامعه برای افراد و پیش رفتن به اجرای امور به روش الکترونیکی ضرورت دارد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: دسترسی بهتر و سهل‌تر مردم به سامانه‌های خدماتی الکترونیکی پیامد آن را بدنبال دارد که آنها از رفت و آمدهای روزانه خود بکاهند و بگونه ای بحران کرونا را مدیریت کرد.

وی افزود: سازمان اداری و استخدامی به عنوان دستگاه سیاست گذار دولت الکترونیک در کشور راهبری این موضوع را در سطح دستگاه های اجرایی برعهده دارد.

انصاری یادآور شد: یکی از هدف‌های توسعه دولت الکترونیک این است که بتوان تسهیلات لازم را برای دسترسی به خدمات دولتی برای شهروندان فراهم کرد، ضمن اینکه نظام اداری دارای پیچیدگی‌هایی است که مردم برای بهره گیری از خدمات با مشکل روبرو هستند و تلاش می شود، این مهم کاهش یابد.

وی گفت: کاهش ارتباط مستقیم خدمت گیرندگان با ارایه دهندگان خدمات به منظور ارتقای سلامت وکاهش شاخص فساد ارزیابی می شود و درعین حال ایجاد تضمین‌های لازم برای تحقق بهتر حقوق شهروندان در نظام اداری به عنوان دیگر اهداف توسعه دولت الکترونیک محسوب می شود.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: پیش بینی می شود توسعه دولت الکترونیک به کاهش هزینه‌های ارائه خدمات بین ارائه دهندگان و خدمات گیرندگان بدنبال داشته باشد.  

وی یادآور شد: نظام بانکی در مقایسه با دیگر دستگاه‌های اجرایی از نظر پیاده سازی سامانه‌های الکترونیکی پیشرو محسوب می شود، به گونه‌ای که قدم های خوبی را در این ارتباط برداشته است.

انصاری، بانک صنعت ومعدن را پیشگام و پیشتاز در ابداع کارهای نوآورانه در بانکداری الکترونیکی ارزیابی کرد و گفت: اقدام های انجام شده توسط این بانک می‌تواند زمینه تبعیت سایر بانک ها را بدنبال داشته باشد.

براساس این گزارش، با حضور حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن، توسط معاون رییس جمهوری بوسیله فرمان با رایانه، فعالیت سامانه های مزبور آغاز شد.

بانک صنعت و معدن به همراه بانک های کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و توسعه صادرات در مجموع پنج بانک توسعه ای دولتی محسوب می شوند.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز