خبرگزاری کار ایران

۲۱۰ خودرو به دلیل سلب آسایش از شهروندان در جیرفت توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۶۹۲

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: ۲۱۰ دستگاه خودرو که با انجام حرکات نمایشی و پرخطر موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند با دستور قضایی توقیف و به پارکینگ پلیس منتقل شده‌اند.

به گزارش ایلنا،‌ حسین سلامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان ضمن برشمردن ۱۰ اتهام اول جرایم در شهرستان جیرفت اظهار کرد: ایراد صدمه بدنی غیر عمدی بر اثر تصادف رانندگی رتبه دوم در بین ۱۰ اتهام اول را در جیرفت به خود اختصاص داده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه رانندگی بدون پروانه رسمی دهمین اتهام پرتکرار طی شش ماهه اخیر در شهرستان جیرفت بوده است، عنوان کرد: طی این مدت ۲۱۰ دستگاه خودرو که با انجام حرکات نمایشی و پرخطر موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند با دستور قضایی توقیف و به پارکینگ پلیس منتقل شده اند.

وی با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم یک موضوع فراقوه‌ای است، تصریح کرد: با توجه به اینکه در کنار پرونده‌های تصادف بیشتر اتهامات پرتکرار طی شش ماهه گذشته در این شهرستان مربوط به خشونت‌های رفتاری و گفتاری از قبیل ضرب و جرح عمدی، انتشار تهمت، افترا، توهین، تهدید و تخریب است؛ لذا می‌طلبد دستگاه‌های مسئول و نخبگان و فرهیختگان جامعه با همکاری با شورای پیشگیری از وقوع جرم نسبت به کاهش این آسیب‌ها اقدام کنند.

سلامی در پایان گفت: با توجه به اینکه آموزش و پرورش حجم گسترده‌ای از دانش آموزان، معلمان و خانواده‌های آنان را تحت پوشش خود قرار می‌دهد باید در انجام فعالیت‌های پیشگیری از وقوع جرم بیش از گذشته ورود کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز