خبرگزاری کار ایران

صدور کیفرخواست محاربه علیه سارقان مسلح طلافروشی در قم

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۵۹۹

دادستان عمومی و انقلاب قم از صدور کیفرخواست برای متهمان اصلی پرونده سرقت مسلحانه در استان قم و شهرستان ساوه با عناوین محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام‌ حسن غریب با اشاره به پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی که در اردیبهشت ۹۹ در قم رخ داد، اظهار کرد: برای چهار متهم اصلی این پرونده به جرم محاربه و سرقت مسلحانه مقرون به آزار، قرار نهایی صادر و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

وی استفاده سارقان از سلاح جنگی کلاشینکف، تیراندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم را از اقدام های مجرمانه این متهمان در این سرقت دانست و گفت: رسیدگی به این پرونده با سرعت و قاطعیت با عناوین محاربه و سرقت مقرون به آزار در دستور کار شعبه سه بازپرسی دادسرا قرار گرفت و پس از حدود سه ماه با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست آن صادر و به دادگاه ارسال شد.

وی به دیگر سوابق متهمان اشاره و اضافه کرد: سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه آزادی، سرقت مسلحانه بانک صادرات ساوه شعبه شهید طالقانی، سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان ۱۴ متری امام حسین(ع) در قم و سرقت مسلحانه طلافروشی خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی در قم از جمله سرقت‌های مسلحانه در این پرونده است.

غریب گفت: متهمان این پرونده با صدور دستورات قضایی و تدابیر ماموران نیروی انتظامی در تیرماه امسال در بخش نوبران شهرستان ساوه استان مرکزی دستگیر شدند و از محل مخفیگاه آن‌ها، اسلحه کلاشینکف استفاده شده در سرقت، ۲ قبضه کلت کمری، تعدادی فشنگ جنگی و مقداری طلا کشف و ضبط شد.

وی همچنین بر اقدام قاطع و قانونی دادسرا با برهم زنندگان امنیت و آسایش جامعه تاکید و بیان کرد: شهروندان بدانند دستگاه قضایی در برخورد با سارقان مال و امنیت مردم با شدت و صلابت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز