خبرگزاری کار ایران

درپیامی؛

فرمانده کل ارتش روز نیروی انتظامی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۳۶

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری، فرارسیدن روز نیروی انتظامی را به فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیامی روز نیروی انتظامی را تبریک گفت که متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر گرامی، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری
فرمانده محترم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم،
نیروی انتظامی، مظهر اقتدار نظام و موجب برقراری امنیت اجتماعی است.
 بدون شک، پیشرفت،  توسعه و تعالی همه جانبه و پایدار؛ بستری امن، سالم و توام با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ های مردمی با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد.
امروز به واسطه زحمات مخلصانه همه عزیزان جهادگر نیروی انتظامی از  فرمانده ولایی و مردمی آن تا آحاد خدمتگزاران صدیق و همراهی و همدلی مردم شریف و عزتمند کشورمان، پیشرفت های چشمگیری در حوزه های ماموریتی و استقرار نظم و امنیت اجتماعی حاصل شده است.

روز نیروی انتظامی فرصت مبارکی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی شده است.
اینجانب این روز را که بجاست برای پاسداشت،  یادآوری و تبیین خدمات بی شائبه سبزجامگان آن نیروی خدوم روزها و هفته ها ادامه یابد به جنابعالی و همکاران عزتمندتان تبریک گفته و پیشرفت های نیروی انتظامی در حوزه های  مختلف را نشانه های بارز توفیقات نیروی انتظامی دانسته و به روان پاک سبزجامگان فرشته سیرتی که مسیر دروازه های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند درود می فرستم و با گرامی داشت و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی، اطمینان می‌دهم؛ برادران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران با همراهی  همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح، بویژه در تعامل اثربخش با نیروی انتظامی سرافراز، برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار با رهبری دوراندیشانه حضرت امام خامنه ای عزیز با نثار جان ایستادگی می‌کنند.
 
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز