خبرگزاری کار ایران

واعظی:

پیروزی پرسپولیس،یک پیروزی ملی بود

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۳۳۳

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در واکنش به پیروزی تیم پرسپولیس ایران بیان کرد: این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان‌مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود، به این تیم افتخار می‌کنیم و امیدواریم موفقیت‌هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

به گزارش ایلنا،  محمود واعظی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با اشاره به راهیابی تیم پرسپولیس ایران به فینال لیگ قهرمانان آسیا نوشت:

پیروزی غرورانگیز نماینده کشورمان در مصاف با تیم النصر عربستان و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ملت شریف کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

این موفقیت که در شرایطی بسیار دشوار بدست آمد -خصوصا با توجه به اجحاف آشکار به تیم پرسپولیس و تصمیم شبهه برانگیز کنفدراسیون فوتبال آسیا در محرومیت ستاره این تیم در ساعات منتهی به بازی- شیرینی دوچندانی داشت و قلب ایرانیان را شاد کرد.

از بازیکنان و کادر فنی نماینده شایسته کشورمان عمیقا تشکر می‌کنم و به آنها تبریک می‌گویم. این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال‌زدنی بازیکنان‌مان بدست آمد، نه فقط موفقیت یک تیم باشگاهی، که یک پیروزی ملی بود. به این تیم افتخار می‌کنیم و امیدواریم موفقیت‌هایش در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا تداوم یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز