خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد؛

تحویل ۱۰ هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۱۸

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان امام (ره) از تحویل ۱۰ هزار مسکن ارزان قیمت به محرومان تا پایان سال خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت، گفت: قرارداد ساخت ۴۷ هزار مسکن با مشارکت بنیاد مسکن و کمیته امداد در حال انجام است که تا کنون ۱۸ هزار مسکن ساخته و تحویل شده است.

وی افزود: از ۱۰ هزار مسکن، سه هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تعدادی از واحد‌ها تحویل شده و تا پایان سال به طول کامل تحویل می‌شود.

مدنی به تعمیر و تکمیل ۲۰ هزار واحد سیل زدگان در استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: تا کنون ۵ هزار و ۴۳۷ مسکن تحویل شده و مابقی نیز دارای ۹۰ درصد پیشرفت عملیاتی است.

وی به فعالیت‌های ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در حوزه ایجاد مراکز فرهنگی و ساخت مسجد هم اشاره کرد و گفت: تا کنون هزار و ۱۵۰ مجموعه فرهنگی و مسجد به بهره برداری رسیده که از این تعداد، هزار مسجد و ۱۵۰ مجموعه فرهنگی از جمله فرهنگ سرا‌ها و حسینیه‌ها و مراکز فرهنگی و مذهبی هستند.

۳۳ طرح برای ساخت کتابخانه‌های مجهز

مدنی، ساخت کتابخانه با توافق وزارت ارشاد را از دیگر برنامه‌های بنیاد برکت بیان کرد و افزود: در این زمینه ۳۳ طرح برای ساخت کتابخانه‌های مجهز ساخته خواهد شد که تا کنون ۲۵ کتابخانه ساخته و تحویل شده و هشت کتابخانه نیز تا پایان سال تحویل خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرائی فرمان امام همچنین گفت: در حوزه بهداشت و درمان، قرارداد ساخت ۱۳ بیمارستان در سراسر کشور به ویژه در مناطق محروم منعقد شده که ۸ بیمارستان با ظرفیت دو هزار تخت ساخته و تحویل شده و ۵ بیمارستان در دست ساخت است.

وی ساخت ۲۲۷ مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت در سراسر کشور را نیز از دیگر برنامه‌های بنیاد برکت بیان کرد و افزود: ۶۰ درصد این طرح‌ها تکمیل و تحویل شده و مابقی نیز در شرف آماده سازی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز