خبرگزاری کار ایران

قالیباف:

سو مدیریت، فرصت‌های ما را به تهدید تبدیل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۵۰۷

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه ششم توسعه عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت‌ها بوده است، گفت: به‌دلیل سوء مدیریت‌، فرصت‌های ما دارند به تهدید تبدیل می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسۀ بررسی نظام مسائل استان مازندران اظهار داشت: چرا نمی‌توانیم استان را اداره کنیم؟ ما منابع داریم، آنچه ما را به اینجا رسانده برنامه نداشتن است و سوء مدیریت دلیل بی‌برنامگی‌هاست.

وی با بیان اینکه همۀ فرصت‌های ما دارند به تهدید تبدیل می‌شوند، افزود: گردشگری که فرصت استان مازندران است با سوء مدیریت به تهدید تبدیل شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وظیفۀ اجرایی بر عهدۀ دولت است، عنوان کرد: ما در مجلس باید ریل‌گذاری کنیم، زمینه‌های قانونی پیشرفت را فراهم کنیم و بعد بایستیم و بر اجرای درست آنها نظارت کنیم. 

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد: آب داریم ولی مردم تشنه هستند و مشکل کشاورزی داریم. سوء مدیریت‌ها فقط باعث سوختن فرصت‌ها نمی‌شود بلکه فرصت‌ها را به تهدید تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: برنامه ششم توسعه واقعا عملیاتی نوشته نشده است و بیشتر آرزو نویسی بدون توجه به ظرفیت‌ها بوده است. برنامه هفتم باید عملیاتی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید ماموریت‌ها و برنامه‌هایمان را در سه سطح تقسیم کنیم: سطوح ملی، منطقه‌ای و محلی. 

قالیباف در ادامه سخنانش عنوان کرد: باید برای هر سه سطح احکام دقیق ومشخص بنویسیم. این احکام باید ناظر به مشکلات میدانی محلی در سطح استان و شهرستان ولی ناظر به رویکردهای ملی باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: زنجیره عوامل پیشران در سطح شهر، استان و منطقه را باید یکجا ببینیم تا پیشرفت اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز