خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه:

مناظره ترامپ و بایدن فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۲۶۶

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه دشمنان ما روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند ، گفت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی  نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت سردار حمید خدادی با اشاره به نگاه مومنان  به دنیا اظهار کرد: دنیا برای همه مسیر عبور است و نباید بگذاریم ساعات عمرمان در دنیا بی بهره بگذرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حمید خدادی گفت: این شهید والامقام همواره عمر و دوران خدمت  خود را به مجاهدت در راه خدا گذراند  و توانسته بود بسیاری از حوادث و مشکلات را کاهش دهد و این‌ها به منزله عمل صالح و نوعی عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: تحمل درد شیمیایی هم برای او و همه همرزمانش نوعی سرمایه و عبادت محسوب می‌شود.

وی  با یادآوری مجاهدت ها و نقش آفرینی ها و ویژگی های شخصیتی سردارشهید حاج قاسم سلیمانی ، گفت: تنها آرزوی این شهید بزرگوار ما شهادت بود و ما مکرر در دوران حیات با برکتش و بعد از شهادت شهیدان کاظمی و طهرانی مقدم آرزوی ایشان برای شهادت را دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه در نظام ولایی و در شرایطی که باب جهاد و شهادت باز است، حیف است با مرگ طبیعی از دنیا برویم،گفت: هیچ عملی به اندازه خدمت به امت اسلامی و جهاد در راه خدا ارزشمند نیست و امروز در صحنه جهانی و داخلی شرایط برای ایثارگری و مجاهدت فراهم است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه  دشمنان ما روز به روز ذلیل‌تر می‌شوند ، گفت: همگان شاهد بودند که ابرقدرت مدعی اربابی و کدخدایی در جهان چگونه درمراسم مناظره ترامپ و بایدن رسوا شد و این مناظره فرهنگ، تفکر و اندیشه غرب را نشان داد و ما در ایام کرونا مردم داری مسئولان آمریکایی را هم دیدیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پایان اظهار کرد: از سوی دیگر  ایثار ، گذشت و مردم داری و نوعدوستی ملت ایران در ایام شیوع کرونا برای جهانیان مشخص شد و ما همان ایثارگری دروان دفاع مقدس را در ایام کرونا شاهد بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز