خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

ضعف در مستندنگاری نیروی هوایی باید برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۶۰۱۳

فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس نورچشم ما و مولد انرژی نهاجا هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به افتخار حضور چهل نفر از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از چهل عنوان کتاب دفاع مقدس هوایی رونمایی شد و باید در آینده ضعف در بحث تالیف کتب با عناوین مختلف و مستندنگاری در نیروی هوایی برطرف بشود.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: هنگامی که یک خلبان برای انجام ماموریتی اعزام می شود؛ کسی همراه او نیست و به این دلیل تنها راه ثبت خاطرات و مستند نگاری، دعوت از خود خلبانان پیشکسوت و مصاحبه با این عزیزان است و دراین زمینه باید کارهای بیشتری صورت بگیرد. و کتب بیشتری تالیف گردد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس نور چشم ما و مولد انرژی برای مجموعه نیروی هوایی هستند و بر اساس نقشه راه تعریف شده درصدد افزایش برنامه های مصاحبه با پیشکسوتان و ثبت خاطرات این عزیزان هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از چهل نفر از پیشکسوتان و یادگاران دفاع مقدس با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز