خبرگزاری کار ایران

شکراللهی در تذکری شفاهی:

وزارت آموزش و پرورش تکلیف معلمان خرید خدمتی، نهضتی‌ها و شرکتی‌ها روشن کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۶۶

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت آموزش و پرورش می‌خواهم هرچه سریع تر وضعیت معلمان خرید خدمتی، نهضتی ها و شرکتی ها را تعیین تکلیف کند، همچنین مدت زیادی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گذشته اما هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.

به گزارش ایلنا، منصور شکراللهی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: جنوب استان کرمان از مناطق محروم و مظلوم است که توجهی به آن نشده اما به اعتبار ملی قابل ملاحظه ای نیاز دارد این در حالی است که کشاورزان به ویژه در رابطه با مسائلی همچون اسناد اراضی کشاورزی، پروانه چاه ها، سوخت و کود شیمیایی با مشکلات و معضلات بسیاری روبه رو هستند.

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از وزارت آموزش و پرورش می خواهم هرچه سریع تر وضعیت معلمان خرید خدمتی، نهضتی ها و شرکتی ها را تعیین تکلیف کند، همچنین مدت زیادی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گذشته اما هنوز عملیاتی و اجرایی نشده است.

وی افزود: پتروشیمی جازموریان در حوزه مرتبط با ایجاد فضاهای ورزشی در منطقه کوتاهی کرده است، همچنین با وجود اینکه ۳۰ درصد ریزگردها در منطقه از تالاب جازموریان نشات می گیرد اقدامی جهت جلوگیری از آن از سوی مسئولان مربوطه نمی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اضافه کرد: همچنین طبق قانون معادن باید ۱۵ درصد درآمدهای شرکت های موجود در حوزه انتخابیه صرف آبادانی منطقه شود اما این قانون اجرایی نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز