خبرگزاری کار ایران

ورناصری در صحن علنی مجلس:

لزوم پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۷۴۸

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس خواستار پیگیری مسئولان برای پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا ورناصری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تذکری به هیأت رئیسه مجلس گفت: علیرغم اینکه طی ۳ روز گذشته اسم بنده در لیست افراد تذکردهنده قرار داشت اما شاهد عدم رعایت عدالت در این زمینه بودیم که باید رسیدگی شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزرای صمت، نفت و کشور تصریح کرد: موج گرانی‌ها موجب شده دهک‌های پایین جامعه برای تهیه ارزان‌ترین سبد غذایی دچار مشکل شوند و این امر واقعیتی است که قابل پنهان‌سازی نیست، مردم به شدت تحت فشار هستند لذا باید ساز و کارهای اولویت‌دار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بازدهی مصارف انرژی  باید در صدر اولویت‌ها باشد و دولت نیز بر افزایش بهره‌وری انرژی تأکید دارد اما چرا نیروگاه‌ها سالانه اتلاف انرژی زیادی دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: متأسفانه علیرغم پیگیری‌ها شاهد تأخیر چندین ماهه در پرداخت حقوق کارکنان آب و فاضلاب روستایی و شهرداری‌های مناطق محروم هستیم که باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز