خبرگزاری کار ایران

نظر هیأت منصفه دادگاه مطبوعات درباره «خبرآنلاین» و «نبض بازار»

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۵۵۸

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران جزئیات آخرین جلسه این دادگاه را تشریح کرد.

احمد مومنی‌راد، سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در تشریح آخرین جلسه دادگاه مطبوعات، اظهار کرد: در روز یکشنبه ششم مهرماه در شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران دو پرونده به ریاست قاضی رستم‌پور و یک پرونده به ریاست قاضی شقاقی رسیدگی شد.

وی افزود: پرونده اول برای مدیر مسئول خبرگزاری خبر آنلاین با عنوان اتهامی نشر اکاذیب  به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیأت منصفه در اتهام فوق‌الذکر متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و همچنین با اکثریت آرا او را مستحق تخفیف دانست. 

مؤمنی‌راد در تشریح پرونده دوم نیز گفت: پرونده دوم مربوط به اتهام نشر مطالب خلاف واقع  و افترا برای مدیر  مسئول نشریه نبض بازار بود که در ابتدای جلسه ریاست محترم دادگاه اعلام کرد به علت تقاضای استمهال از سوی شاکی و متهم به منظور مصالحه و پذیرش دادگاه رسیدگی به پرونده به آینده موکول شد. 

سخنگوی هیأت منصفه دادگاه مطبوعات استان تهران ادامه داد: پرونده سوم نیز برای مدیر مسئول سایت بولتن نیوز به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی  و افترا بود که هیأت منصفه در دو اتهام فوق‌الذکر متهم را با اکثریت آرا مجرم دانست و به اتفاق آرا متهم را مستحق تخفیف ندانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز