خبرگزاری کار ایران

حدادی به ایلنا خبر داد؛

طرح قانون انتخابات شوراها به کارگروه این طرح ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۴۱۴

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها برای بررسی پیشنهاد تشکیل هیات‌ نظارت بر عملکرد و حل اختلافات شوراها به کارگروه ارجاع شد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها مجدد برای کار کارشناسی دقیق‌تر و بررسی بیشتر درباره پیشنهاد تشکیل هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف شوراها به کارگروه ارجاع شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ترکیب و وظایف هیات نظارت بر انتخابات شوراها و هیات نظارت بر عملکرد شوراها تفکیک شده است.

وی ادامه داد: هیات نظارت بر عملکرد شوراها در حال حاضر تحت عنوان هیات حل اختلاف فعالیت دارد اما این هیات کارکرد ندارد لذا صرفا اگر اختلافی پیش بیاید، در این هیات حل اختلاف مطرح می‌شود.

نماینده ساوجبلاغ، نظر آباد و طالقان بیان کرد: به جهت ناکارآمدی هیات‌های حل اختلاف، پیشنهاد شد تا هیات‌های نظارت بر عملکرد و حل اختلاف با هدف کارآمدی و افزایش نظارت بر شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شود.

وی افزود: در ارتباط با اعضای این هیات و چگونگی کار بررسی‌هایی لازم است که کارگروه موظف به بررسی کارشناسی در این حوزه شد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: کارگروه گزارش خود را به کمیسیون ارسال و احتمالا در جلسه آینده موضوع اصلاح قانون انتخابات شوراها بررسی و برای تعیین تکلیف نهایی به صحن مجلس ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز