خبرگزاری کار ایران

سبزی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش:

علیرغم شروع سال تحصیلی از شهریور ماه، هنوز کتب درسی دانش‌آموزان تأمین نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۲۳۲

نماینده ساوه در مجلس گفت: هر چند پول کتب درسی اردیبهشت ماه از دانش‌آموزان دریافت شده اما تاکنون کتب درسی به دست دانش آموزان در برخی از شهرها نرسیده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام محمد سبزی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برخی همکاران در صحبت‌های خود چندین بار از نام سردار شهید سلیمانی استفاده کردند در حالی که باید به جای استفاده از نام این شهید بزرگوار، مرام و روش سردار شهید را الگو قرار داد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر آموزش و پرورش افزود: هر چند پول کتب درسی اردیبهشت ماه از دانش‌آموزان دریافت شده اما تاکنون کتب درسی به دست دانش آموزان در برخی از شهرها نرسیده است و با توجه به اینکه سال تحصیلی از ۱۵شهریور ماه آغاز شده هر چه سریعتر اقدامات لازم برای تهیه کتب درسی را انجام دهید.

وی همچنین اضافه کرد: بر اساس ماده (۴۴) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران اخذ هزینه به عنوان عوارض در آزادراه‌ها ممنوع است، این در حالی است که در مبادی الکترونیکی مسیرها از ایثارگران این مبالغ اخذ می‌شود که باید با پیگیری این مشکل را حل کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز