خبرگزاری کار ایران

عنابستانی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

از مردم و رهبری به دلیل اظهارات توهین‌آمیز برخی افراد عذرخواهی می‌کنم/ هیچ یک از خانواده رزم‌حسینی در خارج از کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۱۰۲

نماینده سبزوار گفت: رزم‌حسینی چند ماه قبل در کتابی که به نگارش درآورد، قوانین مزاحم کشور در حوزه‌های مختلف اقتصاد را لیست کرده و نوشته است اما اینجا در مجلس می‌گویند که او از این حوزه اطلاع ندارد، من ایشان را مدیری توانمند و مطلع می‌دانم رزم حسینی جهادی است نه جناحی!

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار در مجلس یازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: ما امروز با ناکارآمدی هایی در حوزه اجرایی دولت مواجه هستیم که بهترین فرصت‌ها را تبدیل به بحران کرده‌اند، امروز دیپلماسی خارجی ما چشمش به دست دشمنان است تا بهترین فرصت‌های منطقه ما از دست برود و رئیس‌جمهور محترمی هم داریم که بر خلاف قسمی که یاد کرده‌اند که خود را وقف مردم کند، انقدر جان‌عزیز است که برای دومین بار حاضر نیست چند دقیقه برای حمایت از وزیر پیشنهادی خود در مجلس و در خانه ملت حاضر شود.

وی ادامه داد: امروز فشار بر طبقات متوسط و محروم جامعه به دلیل ناکارآمدی دولت به شدت تشدید شده است، آقا! امروز حال تولید خوش نیست، حال تجارت و صادرات و واردات ما خوش نیست، امروز حال مردم خوش نیست و اگر قرار است جهش تولید محقق شود، اگر قرار است که امر فرمانده بزرگ ما ولی امر زمان محقق شود، باید سکان وزارتخانه‌ها را به دست رزمندگان غیور و شجاع مکتب حاج قاسم سلیمانی بدهیم. می‌گویند چرا از حاج قاسم سلیمانی می‌گویید، من عرض می‌کنم مگر رزم‌حسینی غیر از حاج قاسم سلیمانی هویت دیگری دارد؟ او غیر از حاج قاسم هیچ تعریف دیگری نمی‌شود.

نماینده سبزوار در ادامه سخنان ابراز داشت: آقای رزم حسینی در دو استان بزرگ کرمان و خراسان رضوی استانداری کرده است، هر دو استان هم صنعتی است هم معدنی، نمایندگان استان‌هایی که ایشان در آن‌جا کار کرده از عملکرد و همکاری او رضایت کامل دارند، من به شخصه به عنوان کسی که سابقه استانداری دارم عملکرد ایشان را در استان خراسان رضوی درخشان می‌دانم، من ایشان را فردی شجاع در تصمیم‌گیری و کارگشا و تحت نظارت می‌دانم. او برای پیشبرد امور همواره ارتباط و تعاملی مثبت و فعال با ائمه جمعه، نمایندگان ولی فقیه و نمایندگان مجلس دارد و من آقای رزم‌حسینی را مردی دلسوز بخش خصوصی و مومن می‌دانم.

وی افزود: برخی می‌گویند که رزم‌حسینی سابقه‌ای در وزارت ندارد، ایشان هم در صنعت هم در معدن هم در تجارت یعنی صادرات و واردات سال‌ها فعال بوده و مسائل این بخش را می‌شناسد، متاسفانه یک تفکری مطرح شده است که فرد انقلابی نباید ثروت‌سازی کند و شبهه‌سازی می‌کنند که هرکسی وارد تجارت خارجی شد و با خارج کار کند، نفوذی است و انقلابی نیست. نمایندگان عزیز بدانید این تفکر یک تفکر آسیب‌زننده است، اینکه فردی سال‌ها کار کرده و به عنوان صادرکننده یا وارد کننده موفقیت کسب کرده است و در اثر این کارها ثروتمند شده است اشکال ندارد، کسی که از ابتدای انقلاب وزیر و وکیل بوده و ثروتمند است باید مورد توجه باشد، کسی که جز وزارت شغلی نداشته اما ثروتمند است باید مشخص شود که چگونه بدست آورده است، اما کسی که هیچ وزارت و وکالتی در کارنامه نداشت و بعد از جنگ وارد عرصه جهاد اقتصادی شده و موفق بوده است و بیش از ۳۵ هزار شغل درست کرده، شایسته احترام است. کسی که بلافاصله بعد از اینکه وارد منصب دولتی می‌شود سهام‌های خود را در شرکت‌هایی که داشته واگذار می‌کند تا دچار تعارض منافع نشود، شایسته احترام است.

عنابستانی در ادامه اظهار خود در موافقت با رزم‌حسینی، ابراز داشت: مخالف محترم تحت تاثیر مجازی‌نویس‌ها و زردنویس‌ها حرف‌هایی زدند که عجیب است، من اینجا بگویم هیچ کسی از اعضای خانواده آقای حسینی خارج از کشور نیستند، من از ملت عزیز و رهبری برای این نوع صحبت‌های توهین آمیز عذرخواهی می‌کنم. یکی از ویژگی‌های خاص آقای رزم‌حسینی شناخت دقیق موانع تولید و تجارت است، همه ما در حوزه‌های انتخابی با واحدهای کوچک و بزرگ مواجه هستیم که آن‌ها به مسئولیت خود نسبت به ایجاد اشتغال در منطقه بی‌تفاوت هستند، برنامه آقای رزم‌حسینی مجاب کردن صنایع بزرگ فولادی و صنعتی و سیمانی به نقش آفرینی در حوزه مسئولیت اجتماعی و ایجاد اشتغال است.

وی ادامه داد: رزم‌حسینی چند ماه قبل در کتاب که به نگارش در آورد، قوانین مزاحم کشور در حوزه‌های مختلف اقتصاد را لیست کرده و نوشته است اما اینجا در مجلس می‌گویند که او از این حوزه اطلاع ندارد، من ایشان را مدیری توانمند و مطلع می‌دانم رزم حسینی جهادی است نه جناحی! هم خاک جنگ خورده هم در حوزه های مختلف کار کرده است. آقای رزم‌حسینی هیچکس منتظر معجزه از سوی شما نیست منتظر تغییر اولویت ها هستیم. ادامه وضع کنونی و بلاتکلیفی وزارت، در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، به نفع هیچ کس نیست، باید هرچه سریع‌تر تکلیف وزارتخانه را روشن کنیم و کمیسیون های تخصصی هم اعلام کردند که برنامه‌های وزیر را تایید کرده‌اند. ما از آقای رزم‌حسینی می‌خواهیم که با رزمِ حسینی شرایط اقتصاد، صنعت، تولید و تجارت کشور را سامان دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز