خبرگزاری کار ایران

ارکانی در صحن مجلس:

رزم حسینی دوتابعیتی نیست/ حاج قاسم سلیمانی، رزم‌حسینی را با لقب «شهید زنده» و «خط‌شکن» معرفی کرده است

asdasd
کد خبر : ۹۷۵۰۳۵

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:طبق گفته رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی دو تابعیتی بودن آقای رزم‌حسینی احراز نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۸ مهر) مجلس شورای اسلامی  در جریان بررسی صلاحیت علیرضا رزم‌حسینی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: پیش از آنکه رزم‌حسینی به عنوان استاندار موفق خراسان رضوی انتخاب شود، به عنوان معاون استاندار با وی بودم و روحیه جهادی، تعامل‌گرا، نگاه کارشناسی همراه با تعامل و درایت وی با روحیه خدمت به مردم را از نزدیک دیدم. همچنین شخصیت مستقل و نگاه توسعه‌گرا در وجود و شخصیت حسینی دیده شده است.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: او مدیر دولتی نیست بلکه مدیر حاکمیتی است و اعتقاد دارد اگر قرار است کشور پیشرفت کرده و توسعه یابد،  باید همه ارکان نظام از جمله مجلس، سپاه، ارتش، ائمه جمعه، نمایندگان، دولت و قوه قضاییه در کنار یکدیگر همراه باشند.

وی ادامه داد: رزم‌حسینی معاون قائم مقام حاج قاسم بوده است و چه آن زمان ضعیف نبود، آن روز که مجروح و جانباز جنگ شد ضعیف نبود، چه زمانی بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس را راه انداخت ضعیف نبود اما امروز او را ضعیف می‌خوانید؟

ارکانی با اشاره به طرح مسئله دو تابعیتی بودن رزم‌حسینی گفت: می‌گویند آقای رزم‌حسینی دوتابعیتی است، اگر سند دارید منتشر کنید. از آقای ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی در این باره سوال کردم که پاسخ داد این موضوع در هیات تحقیق و تفحص از مدیران دوتابیعتی احراز نشد. آقای کریمی قدوسی عضو دیگر کمیسیون امنیت ملی هم این موضوع را تایید کرد؛ پس اگر ادعای انقلابی‌گری دارید، بدانید فرد انقلابی از دروغ و تهمت و زیرسوال بردن آبرو و حیثیت افراد بیزار است چه برسد به این‌که تهمت‌هایی علیه جانباز خیبر و جانشین حاج قاسم سلیمانی زده شود.

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که برخی می‌گویند چون رییس‌جمهور به جلسه رای اعتماد نیامده و به مجلس توهین شده به رزم‌حسینی رای ندهید، گفت: رای ندادن به رزم‌حسینی به معنای تنبیه رییس‌جمهور نیست بلکه تنبیه مردم است و بازار بیشتر از قبل رها می‌شود. حداقل در این ماه‌های باقی‌مانده تکلیف وزارت صنعت، معدن و تجارت را مشخص کنیم.

وی خطاب به نمایندگان گفت: به رزم حسینی رای بدهید تا در فرصت باقی مانده از دولت وضعیت بازار، خودرو،‌ صنعت و تجارت کشور بهبود یابد، طبق گفته شهید سلیمانی رزم حسینی ملقب به شهید زنده و خط‌شکن ملقب شده است و  آیت‌الله علم الهدی نیز رزم حسینی را  تایید کردند. زیرا او تربیت یافته مکتب حاج قاسم سلیمانی و دفاع مقدس است و می‌خواهد تجربیات ۳۰ سال خود را پای ضریح حضرت معصومه و حرم امام رضا(ع) بریزد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز