خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندهان ارتش؛

آئین رونمایی از مجموعه ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۷۹۱

آئین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آئین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

این مجموعه ۵ جلدی در مرحله نهایی توسط ۷۰ نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که امروز با حضور فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز