خبرگزاری کار ایران

فلاحی خبر داد؛

پاسخگویی حاجی‌میرزایی به ۷ سؤال در کمیسیون آموزش/ فرصت چند هفته‌ای نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۶۹۳

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از پاسخگویی وزیر آموزش و پرورش به ۷ سئوال در نشست امروز کمیسیون خبر داد که توضیحات به تعداد ۴ سئوال از دیدگاه نمایندگان سئوال کننده قانع کننده تلقی شد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین فلاحی درباره نشست امروز کمیسیون آموزش  با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش برای پاسخگویی به سئوالات نمایندگان امروز در کمیسیون حضور پیدا کرد. در این جلسه سئوال حبیب الله دهمرده نماینده زابل در خصوص عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش بود؛ سئوال رحمت اله نوروزی نماینده علی آباد درباره احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور بود و همچنین سئوال جلیل مختار نماینده آبادان درخصوص برخی تخلفات مالی در آموزش و پرورش مطرح شد که پاسخ وزیر برای نمایندگان سئوال کننده قانع‌کننده نبود و چند هفته فرصت به وزیر برای ارائه مستندات لازم به نمایندگان اعطا شد.

وی افزود: در ادامه نشست امروز، سئوال دیگری از سوی رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد درباره سرانه مدارس مطرح شد و همچنین سئوالی از سوی مهدی طغیانی نماینده اصفهان درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان شد که پاسخ وزیر به این دو سئوال قانع کننده بود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس یادآور شد: همچنین پاسخ وزیر به سئوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و سئوال روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز درباره نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان ۹۹ برای نمایندگان سئوال کننده قانع کننده تلقی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز