خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا:

مرزبانان، زندگی توأم با آرامش را برای مرزنشینان فراهم کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۷۹

فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیدند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینان در مرزها فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری با حضور در ستاد مرزبانی ناجا با سردار "گودرزی"، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: عملکرد نیروهای مسلح در تأمین امنیت کشور بسیار مطلوب بوده و توان بازدارندگی موثر جمهوری اسلامی ایران، نشان دهنده اقتدار، مجاهدت و تلاش نیروهای مسلح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه باید راهبردهای تأمین و توسعه امنیت پایدار در مرزهای کشور با حضور مقتدر مرزبانان محقق شود، تصریح کرد: مرزبانی موثرترین مولفه در تأمین امنیت مرزهای کشور است؛ بحمدالله مرزبانان در ایفای وظایف دفاعی خود خوش درخشیده اند و زمینه زندگی توام با آرامش را برای مرزنشینانِ مرزهای کشور فراهم کرده اند.

وی در پایان انتصاب سردار "گودرزی" در سمت فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی را تبریک گفت و برای وی در سنگر دفاع از مرزهای ایران اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز