خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای انجام شد؛

قدردانی بیت آیت‌الله ممدوحی از رهبر انقلاب و مراجع تقلید

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۵۱۷

بیت مرحوم آیت الله حسن ممدوحی از اعضای فقید جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای از رهبر انقلاب اسلامی، مراجع تقلید و مردم ایران به پاس اظهار لطف و زحماتشان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: اکنون که روح ملکوتی عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله ممدوحی رحمه‌الله علیه پس از یک دوره بیماری همزمان با سال روز شهادت حضرت رقیه(س) میهمان حضرتش گشت ضمن اظهار رضایت از قضا و قدر الهی و درخواست رحمت پروردگار و علو درجات برای روح پر فتوح حضرت آیت الله حاج حسن ممدوحی، از همه مقامات کشوری، لشکری و علمی حوزه و دانشگاه، که بزرگوارانه پیام تسلیت فرستادند؛ به ویژه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی و مراجع عظام تقلید مد ظلهم العالی تقدیر می کنیم.

اطلاعیه حاکیست: از رؤسای قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه زید عزهم و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح زید عزه و تولیت معزز آستان مقدسه حضرت معصومه سلام الله علیها و همه نهادها؛ به ویژه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مجلس خبرگان، جامعه روحانیت مبارز، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز همه عزیزانی که تشریک مساعی نموده و در مراسم تشییع در شرایط خاص کنونی، با رعایت اصول بهداشتی حضور صمیمانه داشتند؛ علی الخصوص حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی مد ظله العالی که قبول زحمت فرموده و بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند تشکر ویژه داریم.

اطلاعیه ادامه یافته است: همچنین از حضرات آیات کعبی، مقتدایی، مؤمن و محمدی عراقی زید عزهم و بیوت حضرات آیات شبیری زنجانی، محفوظی، شاه آبادی و ... سپاسگزاری می‌نماییم.

آیت‌الله حسن ممدوحی در سال ۱۳۱۸ هجری شمسی در کرمانشاه متولد شد. نمایندگی کرمانشاه در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری و عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ازجمله فعالیت‌ها و سوابق سیاسی و مذهبی او به شمار می‌آید.

وی شامگاه اول مهرماه جاری پس از طی یک دوره بیماری دعوت حق را لبیک گفت و درحرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز