خبرگزاری کار ایران

ورود دادستانی شهرستان تاکستان به حادثه انفجار در پمپ بنزین

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۲۸۱

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از دستگیری ۲ نفر متهم در حادثه انفجار در پمپ بنزین این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با اشاره به حادثه انفجار در جایگاه پمپ بنزین شهرستان تاکستان گفت: این حادثه ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه ۵ مهرماه، رخ داد که متاسفانه طی آن ۲ نفر از حاضرین در محل فوت شده و ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

وی ادامه داد: از ۹ مصدوم این حادثه ۷ نفر بستری و ۲ نفر نیز ترخیص شدند همچنین ۶ دستگاه موتورسیکلت و ۴ دستگاه خودرو نیز خسارت صد درصد دیدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در خصوص نحوه وقوع حادثه گفت: در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مستقر در جایگاه پمپ بنزین، مشخص گردید راکب موتورسیکلت وارد جایگاه سوختگیری شده، درحالی که موتور سیکلت روشن بوده است در این میان متصدی و اپراتور جایگاه اقدام به سوخت گیری کردند و با عدم دقت، بنزین بر روی سیلندر سرریز شده است.

رجبی گفت: بعد از سرریز شدن بنزین بر روی سیلندر، بلافاصله موتور آتش گرفته و راکب موتورسیکلت نیز موتور را رها می‌کند که با توجه به اینکه باک پر از بنزین بود، آتش شعله ور شده و حادثه اتفاق می‌افتد.

وی افزود: بعد از این حادثه دستور دستگیری ۲ نفر متهم در این حادثه صادر شده است، و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز