خبرگزاری کار ایران

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ایران با وزیر دفاع عراق دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۱۲۶

معاون امور بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیسیون مشترک نظامی ایران و عراق امروز یکشنبه در بغداد، با وزیر دفاع عراق دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، سردار «قدیر نظامی» معاون روابط بین الملل ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه با «جمعه عناد»، وزیر دفاع عراق در بغداد دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دو طرف راه های گسترش همکاری ها و مناسبات دفاعی، نظامی و مبارزه با تروریسم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ایران و عراق به همراه روسیه و سوریه در کمیته امنیتی مشترک با یکدیگر علیه تروریسم همکاری می کنند.

کمیته چهار جانبه تبادل اطلاعات و همکاری‌های امنیتی ایران، عراق، روسیه و سوریه با هدف تبادل اطلاعاتی برای مبارزه با تروریسم از سال ۱۳۹۴ با عضویت وابستگان نظامی ایران، سوریه و روسیه و نماینده عراق در بغداد راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون در نشست های مختلف آخرین هماهنگی‌ها و تبادل اطلاعات میان کشورهای عضو انجام می‌گیرد.

تبادل اطلاعات به ویژه تغذیه اطلاعاتی نیروهای عراقی و سوری در شناسایی و هدف گرفتن مواضع مهم و حساس گروه تروریستی داعش و تکفیری ها در عراق و مواردی نیز در سوریه یکی از مهمترین و موفق ترین کارکردهای این مرکز بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز