خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه:

پایگاه شهید نوژه با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است

asdasd
کد خبر : ۹۷۴۰۶۹

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، گفت: پایگاه شهید نوژه، با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم خلبان رضا خدایی فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه در دیدار با حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی امام جمعه همدان با اشاره به اقدامات جهادی نیروی هوایی به خصوص در دوران تحریم، اظهار داشت: بسیاری از کارهایی که در شرکت‌های بزرگی همچون بویینگ صورت می‌گیرد در داخل کشور توسط چهار جوان آن هم به صورت جهادی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه شهید نوژه، با تمام شرایط موجود از آنچه روی کاغذ ثبت می‌شود، آماده‌تر است، گفت: تسلیحاتی که دشمن به آن در دوران جنگ مجهز بود باید ظرف چند روز به تهران می‌رسید اما این جانفشانی‌ها و رشادت‌های رزمندگان بود که جلوی این کار را گرفت.

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه با بیان اینکه شهدای پایگاه نوژه و نیروی هوایی مظلوم هستند، عنوان کرد: شهدایی بزرگ و عزیزی همچون شهید خلعتبری را داشته‌ایم که در دوران دفاع مقدس از آمریکا به ایران آمده‌اند و آنچنان فدایی امام(ره) شده بودند که روز اول عید سرش از تن در راه اسلام و انقلاب جدا می‌شود.

در ادامه امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان با گرامیداشت یاد شهدای نیروی هوایی گفت: در جلسات شورای فرهنگ عمومی نامگذاری یکی از خیابان‌ها و مناطق همدان به نام «شهدای نیروی هوایی» مطرح شده که باید این موضوع پیگیری و به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه نیروهای هوایی در دوران دفاع مقدس و پس از آن دارای عملکرد موثری بوده‌ است عنوان کرد: امروز در بحث تسلیحات نظامی باید از اقدامات نیروهای مسلح کشور تقدیر ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز