خبرگزاری کار ایران

در کمیسیون امور داخلی کشور انجام می‌شود؛

بررسی اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۶۷

اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور در دستورکار هفته جاری کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در روز یکشنبه هفته جاری جهت بررسی طرح «اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور» با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرائی ذیربط تشکیل می‌شود. همچنین گزارش عملکرد کمیته‌های فرعی شش گانه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز در این روز ارائه خواهد شد.

انتخاب ۲ نفر از اعضا کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها داوطلب عضویت به عنوان نماینده ناظر شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم نیز در دستورکار روز سه شنبه اعضای کمیسیون قرار دارد.

همچنین نمایندگان در روز سه‌شنبه پیش رو، به بررسی فهرست منتخب نمایندگان عضو هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان و «طرح نظام انتخابات تناسبی در انتخاب اعضای شوراهای شهر و روستا» با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها و مسئولان دستگاه های اجرائی ذیربط خواهند پرداخت.

نشست هیات رئیسه کمیسیون در خصوص نحوه رسیدگی به طرح ها و لوایح و امور نظارتی نیز در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز