خبرگزاری کار ایران

این هفته در کمیسیون بهداشت؛

میزان تخصیص ارز برای واردات واکسن آنفولانزا بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۵۶۳

کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آخرین وضعیت تامین و تخصیص ارز به واکسن آنفولانزا را با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌کند.

به گزارش ایلنا، نشست کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه (ششم و هشتم مهر ماه) برگزار می‌شود. 

آخرین وضعیت تامین، تدارک و تخصیص ارز به واکسن، داروهای ضروری و تجهیزات پزشکی با حضور مسئولین وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صمت، امورخارجه، وزارت اطلاعات، رئیس سازمان غذا و دارو، معاون ارزی بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می‌شود.

بر این اساس بررسی آخرین وضعیت بیمارستانهای دانشگاهی تهران با حضور روسا دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شهید بهشتی و استماع گزارش رئیس کمیته تجهیزات پزشکی از مسائل و مشکلات صنایع داخلی و راهکارهای پیشنهادی، دستور کار روز سه‌شنبه کمیسیون بهداشت است.

گفتنی است کمیته جمعیت و خانواده این کمیسیون به منظور بررسی طرح جمعیت و تعالی خانواده شنبه و دوشنبه ( ۵ و ۷ مهر ماه) تشکیل جلسه می‌دهد.

همچنین جلسه کمیته‌های دارو و غذا با هدف ادامه بررسی پیش نویس طرح جامع دارو و غذا روز یکشنبه (۶ مهر ماه) و کمیته هلال احمر به منظور بررسی آخرین وضعیت مراکز درمانی جمعیت هلال احمر با حضور ریاست حترم جمعیت هلال احمر روز سه شنبه تشکیل می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز