خبرگزاری کار ایران

همزمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس؛

امیر نصیرزاده با خانواده شهدای مدافع حرم و خلبان آزاده دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۲۶۲

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با خانواده شهیدان مدافع حرم، معز غلامی، ذاکر حسینی و آزاده خلبان عبیری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در منزل خانواده شهیدان مدافع حرم حسین مغز غلامی، مهدی ذاکر حسینی و امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم عبیری از آزادگان جنگ تحمیلی دیدار و گفتگو کرد.

بنابراین گزارش، شهیدان مدافع حرم مهدی ذاکر حسینی و حسین معز غلامی از فرزندان کارکنان نیروی هوایی ارتش هستند که به صورت داوطلب به سوریه اعزام شدند که شهید ذاکر حسینی در سال ۱۳۹۵ و در منطقه حلب سوریه و شهید معز غلامی در سال ۱۳۹۵ در حماء سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

آزاده خلبان امیر سرتیپ دوم خلبان ابوالقاسم عبیری از خلبانان هواپیمای اف ۴ بود که در سال ۱۳۶۴ در حین بازگشت توسط پدافند دشمن بعثی مورد هدف قرار گرفت و پس از ۵ سال اسارت در سال ۱۳۶۹ به میهن اسلامی باز گشت.

گفتنی است، در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده این عزیزان اهدا شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز