خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

نتوانستیم از ظرفیت‌های ایران در توسعه و پیشرفت استفاده کنیم/ اشکال به ما مدیران کشور بازمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۹۸

معاون اول رئیس جمهور گفت: ما نتوانستیم از ظرفیت‌های ایران آن طور که باید در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم واین اشکال به ما مدیران برمی گردد که نتوانستیم خوب برنامه ریزی کنیم.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: توان کشور ایران بسیار زیاد است و ما هم چند صباحی مسئولیت داریم و بالاخره یک کارهایی برعهده مان هست. یک کارهای اداری هست که باید انجام دهیم.

وی افزود: کارهای دیگری نیز هست که اگر انجام دهیم می‌تواند ماندگار باشد. هم وزیر و هم استاندار و هم بنگاه‌ها می‌توانند آنها را انجام دهند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه ایران کشور بزرگ و قدرتمندی است، بیان کرد: گاهی اوقات به دلیل مشکلاتی که وجود دارد در مورد ایران به گونه‌ای صحبت می‌کنیم که گویی خیلی کشور ضعیف و بی بنیه ای است و این واقعاً جفا است.

جهانگیری ادامه داد: بله ما در حال حاضر در شرایطی قرار گرفتیم که نتوانستیم از ظرفیت‌های ایران آن طور که باید استفاده می‌کردیم در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: این اشکال به ما مدیران کشور بازمی‌گردد که نتوانستیم خوب سیاست گذاری و برنامه ریزی کنیم که اقتصاد کشور شکوفا باشد و هیچکس در آن فقر و مشکلات اینگونه نداشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز