خبرگزاری کار ایران

کتاب محشای مجموعه قوانین و مقررات مجازات اسلامی به چاپ دوم رسید

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۵۷

کتاب محشای مجموعه قوانین و مقررات مجازات اسلامی توسط جلال طالبی و بهزاد عزتی‌لطف به چاپ دوم رسید.

به گزارش ایلنا، کتاب «محشای مجموعه قوانین و مقررات مجازات اسلامی» توسط جلال طالبی و بهزاد عزتی‌لطف در سال ۹۸ گردآوری، تدوین و منتشر شد و در کمتر از یک سال، چاپ اول آن به پایان رسید و اکنون چاپ دوم آن وارد بازار نشر شد.

کثرت وضع قوانین و مقررات و سرعت و حجم تغییر قوانین، بهزاد عزتی لطف و جلال طالبی نویسندگان این مجموعه را بر آن داشت تا به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه- بویژه حقوقدانان- و ارتقای سطح دانش عمومی حقوقی در بین آحاد جامعه درصدد این باشند که مجموعه‌ای از قوانین را با اعمال آخرین اصلاحات و همچنین به همراه خلاصه‌ای از آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه، به صورت موضوعی گردآوری و منتشر کنند.

کتاب محشای مجموعه قوانین و مقررات مجازات اسلامی شامل مجموعه قوانین، تصویب‌نامه‌ها، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌های مرتبط، آراء وحدت رویه هیئت‌های عمومی دیوان عالی و دیوان عدالت اداری، تحریرالوسیله، بخشنامه‌های قوه قضاییه و نظریات مشورتی اداره کل حقوقی قوه قضاییه است.

شایان ذکر است این مجموعه توسط مرکز مطبوعات و انتشارات قوه قضاییه به چاپ رسیده است و شامل اعراب‌گذاری نیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز