خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور:

قوه قضاییه آمادگی دارد تمام پرونده‌های رفع موانع تولید را طی ۶ ماه با حکم حکومتی تعیین تکلیف کند

asdasd
کد خبر : ۹۷۳۱۳۷

معاون دادستان کل کشور گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد که تمامی پرونده‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را طی ۶ ماه با حکم حکومتی رفع و رجوع کند.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی، معاون دادستان کل کشور شامگاه پنجشنبه در نشست با انجمن صنایع همگن استان کرمان اظهار کرد: ظرفیتی در قوه قضاییه ایجاد کردیم که در آن برای خود مرز قائل نیستیم.

وی افزود: تولیدکنندگان باید در شرایط فعلی از مشکلات فراوان و چندین وزارت خانه و بانک ها عبور کنند و در بخش تولید خودمان نیز به خود رحم نمی کنیم.

معاون دادستان کشور گفت: قوه قضاییه آمادگی دارد که تمامی پرونده‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور را طی ۶ ماه با حکم حکومتی رفع و رجوع کند.

وی بیان داشت: مکانیزم معیوب فعلی مشکلاتی فرا روی تولید کشور قرار داده و در این راستا نباید صورت مساله را پاک کرد و در ۲ سال اخیر کارهای بسیار خوبی انجام شده که مسیر نداشتن روحیه مطالبه گری اتاق بازرگانی و اصناف مشکل آفرین شده است.

عمرانی افزود: بخش خصوصی حوزه واردات را برعهده بگیرد زیرا این بخش به علت ترس از دستگاه‌های نظارتی و برخی ناملایمات اکنون به خوبی انجام نمی شود.

وی با بیان اینکه برخی رویه‌های کشور در رفع موانع تولید تلفنی شده تصریح کرد: مافیای برنج طی سال های گذشته فرصت رقابت را از تاجران ایرانی گرفته که باید آن را بشکنیم و بخش خصوصی در این زمینه فعال شود.

رییس کمیته حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری قوه قضاییه گفت: مقررات زدایی، کسر زمان صدور مجوزها، رفع برخی مشکلات در آزمایش اعتیاد و سوءپیشینه کیفری می‌تواند به جایگاه فضای کسب و کار و رتبه سرمایه گذاری کشور کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز