خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت سردار خدادی

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۷۸

فرمانده کل سپاه پاسداران با صدور پیامی شهادت معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پی شهادت سردار حمید خدادی معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 شهادت جانباز عالیقدر ، سردار رشید سپاه اسلام "سرتیپ پاسدار حمید خدادی" معاون ایمنی و اقدامات تامینی سپاه " را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) ، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

 بی تردید  یاد ، خاطره و نقش آفرینی های سترگ و موفق آن شهید ارجمند و مخلص در سطوح مختلف حفاظتی و امنیتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح  طی چهار دهه اخیر ، از جمله دوره همرزمی و یاری بخشی به سردار دلها سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نیروی قدس  ، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی  و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

 اینجانب از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین ( ع) و شهدای کربلا و برای بیت شریف و آحاد همکاران و رهروان وی عزت،توفیق ،سربلندی، و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرندگی اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشان ایران را  مسئلت می جویم .

 

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز