خبرگزاری کار ایران

در بدو ورود به استان:

رئیس قوه قضائیه اهداف سفر به اردبیل را تشریح کرد

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۷۴۷

رییس قوه قضاییه در هفدهمین سفر استانی خود، در رأس یک هیأت عالی‌رتبه قضایی وارد استان اردبیل شد.

به گزارش ایلنا، رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به اردبیل گفت: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصاء و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی در بدو ورود به این استان با بیان اینکه اردبیل استانی نام‌آور در دفاع از انقلاب اسلامی و تشیع است، گفت: پیش از سفر امروز هیئت قضایی، گروه‌های مختلف قضایی و نظارتی به شهر‌های مختلف استان اردبیل سفر کرده و مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان را به مرکز منعکس کردند.

آیت الله رییسی ادامه داد: در جریان این سفر تلاش خواهیم کرد آن بخش از مشکلاتی که در داخل استان قابل حل است را رسیدگی کرده و سایر مسائل را که نیاز به پیگیری در مرکز دارد، احصاء و در تهران مورد رسیدگی قرار دهیم.

رییس قوه قضاییه افزود: به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار‌های مردمی وجود ندارد. من مایل بودم به شهر‌های استان اردبیل سفر کرده و از نزدیک با مردم و مسئولان این شهر‌ها دیدار داشته باشم، اما شرایط کرونایی این امکان را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم محصول سفر هیئت قضایی به استان اردبیل، رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی این استان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز